Näytä yksittäinen viesti
  #262  
Vanha 12.08.2015, 20:11
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Suurin työ kaivaa koripultit esiin ja saada auki. Etummaiset varsinki vittumaisessa kolossa. Pultit tais olla 12mm. Ne kun joudut kuitenkin vaihtamaan, niin sama laittaa heti vaikka 12.9. Ekana kaiva kaikki pultit esiin ja löysää. Sitten toiselta puolelta pultit pois, tunkkaa koria tarpeeksi ylös, palat väliin ja uudet pultit reikään. Mutterit huulille. Toista tämä toisen puolen kanssa. Lopuksi kiristät kaikki. Joko nylockit tai tuplamutteri. Itse laitoin nylocit tuplana Koropalojen halkaisija vaikka 50mm. HJ:ssä muistaakseni 60mm korinkorotus menee vielä ilman mitään muita modauksia. Voi olla, että rattiakseli-simpukka liitosta pitää löysätä ja kilkutella hellästi vasaralla. Koria ylös tunkatessa tarkkaile kaikkea, ettei mikään kiristy liikaa ym. Aikaa menee 1-3h, riippuen kuinka tiukassa vanhat pultit on. Kannattaa valmistella hommaa ruikkimalla irroitusöljyä muutamia kertoja etukäteen. Voi olla että jeesaa
Sit viskon tunnelista alhaalta palapois ..
Nafta putki takaa irti ettei taitu poikki ..
Kytkinletku kiinnikkeestä irti ..
Rattiakseli ei tartte mitää ,, tulee kyl liusta ..
Takimmaiset koripultit on vittumaisimmat ,, ehkä helpoin tehdä takaluukun puolelle reiät ? ..
Ja pultit tais olla 10mm
__________________
vapari ei ole vaihtoehto
Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta
No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vastaa lainaten