Viestiketju
:
Sahalahden pakkalan mettän testausta!!!
Näytä yksittäinen viesti
#
1
16.01.2005, 02:43
Guest
Viestit: n/a
PaavO isolla MÄELLÄ vissiin ku muut ei tullu siitä ku (minä) ja Ruotsalainen. (no tuli siitä muutama muukin mut pienellä Hapellla)
Note! This message was posted anonymously!