Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 10.08.2015, 20:14
juha0 juha0 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 10.08.15
Sijainti: Nikkaroinen
Viestit: 9
Perusasetus

Mitsubishi L-200 1998 Nelikko pulma


Tervehdys, tiedustelen tätäkautta josko joku osaisi antaa osviittaa missä vika piilee.

Ensimmäinen neliveto rohjo perheessä, ja aika pihalla näistä vehkeistä.

Eli Wheel lock valo palaa miten sattuu, käynnistäessä se jää palamaan, jolloin molemmat nelivedot toimivat ihan kuin pitääkin, Pulma on vain siinä että kun kytkee nopean nelikon pääkke, ja laskettelee muutaman minuutin esim soratietä menemään, valo tippuu pois ja neliveto sen myötä.

Hidas neliveto sen sijaan toimii pidempään, ja ei ole toistaiseksi katoillut lyhyessä käytössä minnekkään.

Eli miksi nopea nelikko katoaa? katoaako sieltä paineet? millä se kehittää painetta? kompura tai vastaava? ja missä hemmetissä se on tuolla autossa jotta sitä pääsisi ropaamaan.

Öljyt vähissä laatikossako, voiko joht
ua siitä? sähkövika? yms

Auto on seissyt arviolta vuoden ennenkuin se siirtyi minulle.

Ja jos joku tietää mistä tähän malliin voi ostaa huoltoopasta tai vastaavaa niin kiitä ja kumarran.

Juha

Vastaa lainaten