Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei
Nooo!!! Hetikö täällä mopopojat huutelee kun hetkeks selän kääntää?! On mullakin kyllä Suitsa ollut, meinaan mopo eli PV. Onko niitä Suzukeja muitakin kuin mopoja?! 
Just luin tuolla toisessa topikissa että siekii Pajares olit mopollas saanu Volvomiehen vihat päälles, ne ei kato ole ne autotiet aina sopivia mopoilupaikkoja ja sinun pitäis se ymmärtää eikä mennä sinne leikkimään. 
No ei vaan kato ku tuli mandatory family-business, eli pikkusisko kylään. Ja se ei oo mun kanssa autojuttuihin lähteny sen jälkeen kun joskus 15v sitten jokkiskisoissa olin ratatuomarina ja sain ylipuhuttua siskon mukaan. Joku kuski kaatoi kipponsa täydestä vauhdista siihen meidän pisteelle ja haukkui mut vielä paskaksi tuomariksi. Ei se mun sisko oo sen jälkeen uskonut että autoilu on kivaa. Ei halunnu ees nähä mun UUTTA JA HIENOO MAASTURIA. 
Mut siis siitä lähetään Pajares, että kyl Tojota kestää!!!! (varsinkin mulla kun en osaa [vielä] ees mitää maastoajoo)
|
Kyll mä ihan nätisti koitin ajella.Oli vaan joku hermo kaveri kyseessä..
Jotain hyvää mahtunut sunkin varhaisnuoruuteen,Jos suzukia on saanut härnätä.
Kyll ne toiotan osatkin hajoilee.
Suzzukissa pyörii voimansiirrossa aika pitkälti samoja osia kuin sun Lj:ssä

Tietty ne on ihan hätää kärsimässä kun suzukin moottori huutaa niille marssijärjestystä...