Näytä yksittäinen viesti
  #68  
Vanha 07.08.2015, 23:11
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VW Taro Näytä viesti
Eli ei sovi vissiin sit heittämällä vaan paikalle? Saisko sen leimaan kummiski onks tietoo?
Saa leimaan,joku lappu siitä vaihdokki koneesta et inssiki tajuaa et ei oo junan veturista se kone. Öljy pohjan joutuu vaihtaa ln110 hiluksista,sit kaasuläppä on knsaa jonka voi tosin veivata helvetin kuuseen niinku ne alipaine hässäkät ja tyhjäkäynniin korotus pömpelit kun eivät vanhemmiten kuitenkaan toimi. Ilman putsarikotelo on eri joten sekin hiluksista,en tiijä kuinka mahtuu Taron konehuoneeseen ku siellä on tavarat muutenki eripaikoissa ku Diesel hiluksisssa. Sit kytkinkoppa hiluksista,kytkin saattaa olla sama mut lienee viisainta vaihtaa uusi samalla,Cressidassa on 220mm kytkin joten hiasesta tai hiluksista kytkinlevy ja asetelma. Ohjaus tehostimen pumppu on eri Resiinassa ja Hiluksissa joten parhautta olis asentaa Hiluksin pumppu jalkoineen letkuineen,laturi on myös eri resiinassa ja hiluksissa ja johdotuksen kanssa voi olla hieman tuskaa. Syylari on myös eri eli vaihtoon,moottorin korvakot on eri joten joutuu hitsaileen sopivaksi. Kytkimen työsylinteri on eri puolella joten putket uusiksi ja sylinteri myös. nää nyt äkkiseltään ulkomuistista..Nii oletan et sun Taros on bensa koneinen,sit se on toivottavasti vanhempi kuin -92 koska uudempiin ei saa laittaa vanhempaa konetta.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.

Viimeksi muokannut RIPAX : 07.08.2015 23:14
Vastaa lainaten