Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 06.08.2015, 10:54
VW Taro:n Avatar
VW Taro VW Taro on kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 29.09.09
Sijainti: Sastamala "Äetsä"
Viestit: 784
Perusasetus

Eli ei sovi vissiin sit heittämällä vaan paikalle? Saisko sen leimaan kummiski onks tietoo?
Vastaa lainaten