Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku
Palstalla on nimimerkki Mylppy, joka on melkolailla guru näiden suunnistusohjelmien kanssa. Häneltä kannattaa kysellä vaikka privaviestinä neuvoja.
Joku vanha perusläppäri missä on xp-käyttöjärjestelmä riittää vallan mainiosti. Sitten siihen koneeseen kiinni usb töpselillä ulkoinen gps-anturi ( http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...ceiver-SiRF-IV ).Itse olen suosinut 12 voltin latureita, ni ei tarttee inverttereiden kans pelata. Moinen laturi maksaa noin 30€.
Täällä palstalla ainakin nimimerkki Morjenz on kaupitellu usein suunnistuskäyttöön soveltuvia koneita.
Otse kilpailuissa kannattaa kokeneemmilta kysellä rohkesti neuvoja, ne monesti osaa auttaa.
|
Kiitoksia paljon, kuinkas tuollainen tabletti toimisi tuossa käytössä? Tuo kyseinen tietokone kun joutaa vain lainaksi niin sama olis sijoittaa jo omiin vehkeisiin. Mahdottomasti ei tietysti kiinnosta rahaa näihin sijoitella.
Sellainen ohje olisi tyhmemmälle hyvä että sanotaan suoraan ostat tuotteen 1 ja tuotteen 2 ja siihen tämä ohjelma X kun olet sijoittanut määrän X euroja niin kaikki toimii mahtavasti ja minun ei tarvitse päätä enää asialla vaivata. Rakennan ja ajan mielummin autolla.