Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.08.2015, 19:43
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja G280E Näytä viesti
just just,enhän mä sellasii...some=sosiaalinen media,eiks se just toteudu täs ihan parhaalla mahdollisella tavalla?
toisilleen täysin tuntemattomat ihmiset huomaa itsensä toisen ottamist kuvist ihan lähellä rikospaikkaa ja tutustuu toisiinsa siten
ei mul mitää kakshaarasii ajatuksii..ihailen vain ajatusta, kuin voi sattuma tänäpnä tuoda ihmisii toisil yllättävästi tutuiksi,son hianoo
Joo siis kyllä just näin.
Me vaan ollaan kaks sosiaalisesti aika lennokasta random offihörhöö samalta foorumilta. Oon miä kerran nähny Rohmon Kulmakorvessa, tai no ei siitä kauheesti näkynyt kun se makasi auton alla mutaisena.
Sit vaan tosiaan bongasin oman työmaani tästä ketjusta, olin ihan että mitäs helvettiä.
Mut siis hieno juttu, oon kehunu täällä joskus ennenkin, kuinka tää palsta yhdistää. Tätä kautta bongattujen ihmisten kanssa on tullut säädettyä jos jonkunnäköistä kaupankäyntiä, kahvinjuontia, jutustelua ja offailua. Oon saanut tätä kautta myös kutsun työhaastatteluun ja oon myös opiskellut yhden uuden paperin ittelleni, kun yks palstan offari osasi moista koulutusta mulle niin hyvin markkinoida.
Eikä vähäsimpänä niin kavereita ja harrastuksia on tullu tätä kautta lisää ja tuli tossa joku autokin ostettua just... Että niiku ilmeisestikin sitä mitä ei offipalstalta löydä, niin ei ees tartte?!
(No okei Läjän virtalukon ostin kyllä Tojota-liikkeestä ja Läjänki Nettiautosta)

Vastaa lainaten