Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepa77
viime vuoden joulukuussa löi keuhko kuumeen molempiin keuhkoihin viikko sairaalassa tipassa.sieltä kun pääsin pois lääkäri kysy että meinaatko tupakiks laittaa heti.sanoin että ilman muuta perkele tohtori vaan totesi että hän olisi sitä mieltä että pikku tauko vois tehdä hyvää.ei ollu puhtaat keuhkot.minä sanoin eukolle että ei vedetä enää ollenkaan perkele antaa olla. kavarit sano että en pysty lopettaa nyt olen 8kk ollu lakossa toivottavasti pitää.jos niillä rahoilla mitä olis röökiin menny sais jotain offi herkkuja.  tsemppiä kaikille ketkä yrittää lopettaa helppoa se ei ole,melkein henki pitää suomalaisella lähteä ennen kun asia menee jakeluun  25v tuli kessuteltua
|
juu kyl asiaa puhelee lepa,hieno homma et olet pysyny siit paskasta erossa!
täs päiväsel mietiskelin samoja juttuja..paljonko oikeesti menee rahaa kessutteluun..
en edes ajatellu koskaan moisia,mut ny ku ajattelen on se aika karheeta..aski maksaa 6.60e hallille jos jäin meni helposti sen pari askii,kaivuuhommis ei riittäny.ny oon ollu 12pvää ilman ja savuketeollisuudelle on jääny tilittämättä vapaaehtoista sen 151.2 eugeenia...ihan käsittämätöntä...kuukaudes se tekee liki neljäsataa..vois tosiaan saada jotain offia niil savuista jääneil kassavarannoil...paljoo tarviis lisää kuukaudes,ni makselis jo jonki kokost osaketta..itel menee pikkase yli nelkun,eli alkaa olla aika halpaa asumista,ku siirrän savuttomuuden suoraan asuntolainaan

.
kaikenlaist tuuninkiosaa saa jo ihmiseenki tänä päivänä vaihdeltuu,mut ei keuhkoja...
Tsemppiä täältäkin yrittäville!!!
Sen sanon et korvien välist se on paras aloittaa,alkaa systemaattisesti tekeen esityötä lopettamiselle..joka kerta ku laittaa palaan,ajattelee mielessään mitä tuhoo se sinus tekee jne..kyl se sielt tulee se päivä ku et sit joku kerta laitakkaan palaan..yllätät jopa itses..
Kyl mä olin jo aikani tehny em.esityötä,tää oli hieno paikka toteuttaa asia