Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.08.2015, 09:34
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punisher80 Näytä viesti
Tuo Kumhon KL71 olisi kyllä ulkonäöllisestikin ihan asiallinen rengas, mutta ajattelin että jos käytän olemassa olevia vanteita niin tuossa Kumhossakin on tuo 30x9.50 koko näemmä ainoa lähin vaihtoehto, ei saa 265 leveänä millikoossa 15 tuumaisena.

Myös tuo Goodyear Wrangler Duratrack vaikuttaisi mielenkiintoiselta renkaalta. Kiitos näistä!

Mulle ihanteellisin koko olisi nyt se 30x10.50, mutta sitä ei taida ollakaan ainakaan näissä vaihtoehtoina pyöritellyissä renkaissa. Sitten se 31x10.50 mahtanee olla liian iso silti, kun niin paljon oli juttua että ottaa joustoissa kiinni sinne sun tänne ja mulla on nuo etujouset sen verran väsyneen näköset että veikkaan että ne ottaa kiinni joustoissa lokasuojiin siitäkin huolimatta että mulla on nuo leveät ja ohuet levikkeet ja vanteiden offsettikin on melko levittävä. Joutusin pian korottamaan tätä ja vaivalla sain ehdittyä tämän Wranglerin mikä oli tällä tekniikalla ja originelli kunnossa että voi ajella tielläkin ilman että tuntuu että ois Valmet 502 ratissa
...ja 30x9,5 kokoisilla pysyy välityksetkin mukavempina. Itse ostin tähän käyttis TJ:hin 235/75r15 kokoiset Insa Turbo Dakarit. Pinnattuina ne ovat jonkin verran korkeammat.

Eivät olleet hinnan kiroissa 1001.renkaat.comissa. Hintaa tais olla jotain 350,- pihaan tuotuna.
Plussana yli 80Km/h vauhdeissa hävisi tuulen suhinat
Talveksi jos ruuvais muutaman nastan.

ISORY
Vastaa lainaten