Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.08.2015, 09:15
Punisher80:n Avatar
Punisher80 Punisher80 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 01.07.15
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti
Itsellä oli pätkämallin Land Cruiserissa alla Kumho KL71 "mud terrain" tyyppiset renkaat ja kyllä niillä talven yli parina talvena pärjäsi ihan käyttöautossakin koko oli 265/75R16 ja Goodyear Wrangler Duratrackia on kans kehuttu talviominaisuuksiltaan hyväksi.
Tuo 265/75R16 oli kaverin 32x11.5R15 renkaaseen verrattuna vähän pienempi, joten millikokoina löytyisi vielä yleinen vähän pienempi 265/70R16 koko, mitä varmasti löytyisi eri vaihtoehtoina, jos ei mene liian isoksi.
Tuo Kumhon KL71 olisi kyllä ulkonäöllisestikin ihan asiallinen rengas, mutta ajattelin että jos käytän olemassa olevia vanteita niin tuossa Kumhossakin on tuo 30x9.50 koko näemmä ainoa lähin vaihtoehto, ei saa 265 leveänä millikoossa 15 tuumaisena.

Myös tuo Goodyear Wrangler Duratrack vaikuttaisi mielenkiintoiselta renkaalta. Kiitos näistä!

Mulle ihanteellisin koko olisi nyt se 30x10.50, mutta sitä ei taida ollakaan ainakaan näissä vaihtoehtoina pyöritellyissä renkaissa. Sitten se 31x10.50 mahtanee olla liian iso silti, kun niin paljon oli juttua että ottaa joustoissa kiinni sinne sun tänne ja mulla on nuo etujouset sen verran väsyneen näköset että veikkaan että ne ottaa kiinni joustoissa lokasuojiin siitäkin huolimatta että mulla on nuo leveät ja ohuet levikkeet ja vanteiden offsettikin on melko levittävä. Joutusin pian korottamaan tätä ja vaivalla sain ehdittyä tämän Wranglerin mikä oli tällä tekniikalla ja originelli kunnossa että voi ajella tielläkin ilman että tuntuu että ois Valmet 502 ratissa
Jeep Cherokee Renegade 4x4 3.7 2006
Vastaa lainaten