Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89
http://www.otus.co.uk/xr8/pump.jpg
Tuo full load screw on syötön säädön hommeli 
Et pysty erehtymään viimeinen nupikka mikä on lähellä koneen lohkoa. Ensimmäinen ruuvi pumppua katsottaessa kuskin etulokarin kohdalta on tyhjäkäynti. Ja aina kun syöttöä säädät pienemmälle joudut tyhjäkäynti lisätä samassa suhteessa muuten sammuu kone ja vastaavasti toisin päin kiristäessä syötön ruuvia.
ja mainittakoon että auki päin pienemmälle ja sisään kiertäessä suuremmalle. Hyvä arvo on ainakin silloin kun kokeilee kaasuttaa ja ei tule yhtään tummaa putkesta niin varmasti läpi menee. Toki saattaa hieman pudota vedot siks aikaan. Voit laskea paljon ruuvasit aukipäin niin saa uudestaan samoihin arvoihin. Siinä on ekana sellainen lukitus mutteri oisko ollut koko 10mm ja syötön ruuviin tais käydä 7mm kiintoavain tai lyhyt talttapää meisseli.
|
Ite tulppasin ahdonalaisen syötön letkun, niin paikoillaan kaasuttaessa savutus loppu lähes kokonaan, ja leiman jälkeen tulppa pois. Ajattelin koittaa tuolla tavalla, niin ei tarvinnu syöttöjä ruuvailla edes takas. Eli toi kikka toimi ainakin mulla, tosin 1kzt kone mut 2lt.n pumpulla.