Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX
Eli sulla on vapari kone joka sitte ahdetaan ja pumppukin on kirrattu,kuka muuten teki sen pumpun? Tiedän ainaki yhen "ammattimiehen" jonka ei pitäis koskea mihinkään minkä pitää pysyä ehjänä. Mut joo suuttimet pitää olla hyvät kanssa,isoilla syötöillä suutin viat aiheuttaa ongelmia. Sit se ct26 ahdin ei sovi 2L koneeseen,ei toimi neloskoneessa eikä 2bar paineilla,parhautta olis ku teetät sen ahtimen jollain turbopajalla,useat ahtimet ei kestä nostettua painetta syystä että tiivistys ei oo tehty ku tiettyyn paineeseen asti,sit jos sen tuotto ei riitä ni tuhoa tulee. Toinen juttu on se et jos pakopaineet on pielessä hajoaa koko kone+ahdin kun joku pytyistä tai kaikki lämpenee rajusti jos pakopaineet on korkeat,ja jos pakoputki ahistaa ni kaikki on päin persettä ja lompakko tyhjenee  Olis hyvä olla mittarit joka pytylle ja pakolämpömittari,näitten teko vakiopakosatsille on hiukka hankalaa joten näille spekseille tehty pakosatsi olis hyvä. Kokemuksesta sanoisin et olis erittäinkin turvallista pysyy ainakin alle 2bar ahdoissa koska alkaa koneen sieto raja tulla vastaan ihan joka suhteessa,jos virtaus puoli ei oo kunnossa ni paljo aikasemmin.
|
Joo mulla on tällä hetkellä tuolla vapari kone johon fööni istutetaan kylkeen koska en alkanut siihen 2lt koneeseen uutta kankea ostamaan kun kaula meni siniseks yhdestä kun on sen verran suolanen kanki että saatana sillä hinnalla 22r koneeseen hommaa tako kanki sarjan

Suuttimet on uudet kerkesin ajaa niil about 4000km uusilla kärjillä kasattu ja säädetty kaikista avauspaineet kohdalleen. Noh katsotaan nyt kun saan ekana rungon rullaavaksi.. pientä katsastus huoltoa jakareiden kohdalta takapää kokonaa uusiks kaikki jouset yläpäät ihan mädät ym. Nyt tehää rhs palkista 5mm seinämällä saa inssikin muutaman vuoden kolistella että menee läpi