Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt
muuten kyllä idea kuulostaa hyvältä, mutta mitä etuja sillä on että saa erivauhtia pyörittää eri akseleita? keppejä ois hytissä ku lentokonneessa ja aina miettiä mikä mihinki vaikutti 
itse tekisin semmosen laatikon ihan normaalin jakolaatikon perään millä saa takakartaanin haarotettua. ketjuvälitys ja öljykylpy sinne niin se kestää kyllä iät ja ajat siellä eikä tule pöljän painava.
toki saahan se painaa ku on lisäakseli sitä kannattelemassa 
|
Noo.. Tuota.. Ainakaan tuohon minun suunnitelmaan ei olisi tulossa eri nopeuksilla pyöriviä akselistoja, vaan korkeintaan irtikytkettävä taka-akseli..
Tuo ketjuvedon toteuttaminen kieltämättä olisi se helpoin temppu, mutta edelleen tekisin homman mieluiten hammaspyörävälitteiseksi. Minä kun en ole mikään ketjufani. Riittää, että mopossa niitä saa aina sillointällöin tiukkoa.
__________________
Minulla on huonoja ja hyviä uutisia.. Huonot uutiset on ne, että täällä ei ole mitään muuta syötävää, kuin poronpaskaa.. Hyvät uutiset on ne, että sitä paskaa on paljon.
-Reino Hiltunen, Koe-eläinpuisto
|