Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 28.07.2015, 09:03
Punisher80:n Avatar
Punisher80 Punisher80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.07.15
Sijainti: Oulu
Viestit: 60
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Pitää irroittaa kardaanit ja kepit ja pohjapanssari pois kokonaa, jep vaihteisto on sen panssarin varassa...

Vois kyllä onnistua sellaisella kiristettävällä propulla, muuten pitää kyllä päästä lyömään, vaatii voimaa saada proppu paikoilleen. Kiristettävä menee käsin ja mutterista kiristämällä kiristyy paikoilleen, yhteen hankalaan paikkaan sellaisen just keväällä hankin ja myin...
Löytyskö sulta noita kiristettäviä proppuja hyllystä joka olisi sopivan kokoinen? Just sitäkin mietin, ainoa vaan että joku oli kokeillu jossaki jenkkisivustolla semmosta ja ei kuulemma ollu löytäny ihan oikean kokoista niin oli sitten korkannu se kiristettävä muuan kuukauden päästä.

Mutta se kai se viisain vaihtoehto olisi kokeilla nyt kun näitä vaihtoehtoja on pyöritelly, jos mennee vituiksi niinku ruukaa niin sitte käyttäs vaikka koko koneen pois ja laittas kaikki proput uusiksi. Taitaa melkeen samalla vaivalla ku alkaa kallistelee ja irrottelee kardaaneita jne niin pultata vaan turbiinin vetolevystä ja nostaa moottorin ylös, tai en tiiä ku en oo Jeepiin tehny mutta vois äkkiseltään kuvitella ku konehuonetta kattelee ettei se mahoton homma oo

Olisihan se yksi vaihtoehto myös puhdistaa se paikallaan oleva proppu kunnolla puhtaaksi, hommata sen sisään juuri ja juuri menevä pienempi proppu ja kemiallisella metallilla sitten tursottaa kunnolla se pienemmän propun takapuoli ja tökätä paikalleen. Ei kai noista vesipropuista kuitenkaan se ulkokehä petä, vaan vesitilan puolelta menee puhki joten tuollainen korjaus voisi ehkä olla kestäväkin. Tosin mielummin sitä kiristettävää proppua voisi kokeilla jos vain juuri sopiva löytyisi
Vastaa lainaten