Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punisher80
On se aika varma että kannen tulpasta, tulee turbiinikotelon päälypintaa vesi ja startin päältä päätyy putken päälle mistä tippasee maahan. Ja sinne sain siis sormet työnnettyä tulipellin väliin ja tuntu sormille kusevan. Luinkin jo netistä että siellä takapäätyssä on 2 tulppaa mutta tuo ylempihän sen täytyy siis olla kun kusee lootan päälle ja saan sormenikin kasteltua.
Mulla pittää tilata sulta muutenki nuo ovien tiivisteet tuohon YJ:hin ja sitten ne kulmapalatiivisteet siihen katon ja tuulilasin kulmiin. Ja etujarrupalat. Enkä tiiä onko vielä muutaki, en muista.
Onnistuuko tuo koneen kallistaminen vain keskimmäinen pohjapanssari irroittamalla ja tukemalla koko pakettia vaikka tunkilla (lootahan tukeutuu ilmeisesti pohjapanssaria vasten, panssari irrottamalla kallistuu koko paketti?), tarviiko irrotella kardaania tms. keppejä tai mitään?
Tai jos saan sen kammettua irti tuolta tulipellin välistä jotenki niin vaatiiko se vesilommi kuin hurjan voiman että sen sais painettua oikeaoppisesti paikalleen?
Kyllä tämä nyt vähä meinaa latistaa tunnelmaa mutta minkäs teet, vanhoja autojahan nämä on....  
|
Enkä oo mitenkää epätoivoinen (

) mutta tuli vaan tällanen video vastaan korjauksesta, tämä voisi olla yks kepulikonsti mutta kestääköhän tällainen oikeasti yhtään mitään:
https://www.youtube.com/watch?v=tpRHsF9wNO4