Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 27.07.2015, 22:12
Punisher80:n Avatar
Punisher80 Punisher80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.07.15
Sijainti: Oulu
Viestit: 60
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Onko varma että vuotaa kannesta? Ettei vuoda lohkon takatulpasta, tuleeko turbiinikopan ulkopintaa vai sisäpuolelta, siellä kun on vetolevyn edessä yksi proppu ja se noista yleensä ruostuu puhki, siksi aina kun on laatikko irti, tarkistan sen propun kunnon... Sen kannen propun vois vaihtaa laatikon irroittamalla tai vaikka ihan kallistamalla sitä laatikkoa alaspäin takapäästään ja laatikon yläpuolelta vaihtaa sen, vois onnistua...

Missäs päin vaikutat, jos olisit lähellä, niin voishan sitä kokeilla... Aijoo, Oulussa, not so near

Mulla on niitä proppuja hyllyssä, kun vaan tietää, kumpaan tarviit, ne on eri kokoisia....
On se aika varma että kannen tulpasta, tulee turbiinikotelon päälypintaa vesi ja startin päältä päätyy putken päälle mistä tippasee maahan. Ja sinne sain siis sormet työnnettyä tulipellin väliin ja tuntu sormille kusevan. Luinkin jo netistä että siellä takapäätyssä on 2 tulppaa mutta tuo ylempihän sen täytyy siis olla kun kusee lootan päälle ja saan sormenikin kasteltua.

Mulla pittää tilata sulta muutenki nuo ovien tiivisteet tuohon YJ:hin ja sitten ne kulmapalatiivisteet siihen katon ja tuulilasin kulmiin. Ja etujarrupalat. Enkä tiiä onko vielä muutaki, en muista.

Onnistuuko tuo koneen kallistaminen vain keskimmäinen pohjapanssari irroittamalla ja tukemalla koko pakettia vaikka tunkilla (lootahan tukeutuu ilmeisesti pohjapanssaria vasten, panssari irrottamalla kallistuu koko paketti?), tarviiko irrotella kardaania tms. keppejä tai mitään?

Tai jos saan sen kammettua irti tuolta tulipellin välistä jotenki niin vaatiiko se vesilommi kuin hurjan voiman että sen sais painettua oikeaoppisesti paikalleen?

Kyllä tämä nyt vähä meinaa latistaa tunnelmaa mutta minkäs teet, vanhoja autojahan nämä on....
Vastaa lainaten