Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina
|
Eikuun huhu puhetta on itäpyörä puolelta vaan ollut, et vikanen pyörä laitettu seisomaan ja sen osia käytetty toimivaan ja eiköhän se sama vika ole siihen siirtynyt
Muistelisin, et tutulla aikanaan linko katko murtopulttia ahkeraan, oli sit hitsannut sen jäykäksi niin paukahti lingosta akselitumppi ja samalla sai se voa;kseli kipeää.
Noh hitsaili uuden spoori tumpin ja hommasi alkuperäisen mallisen akselin eikä lingossa mitään vikaa ja murtopulttiakaan ei katkonut
Sitä tosin en muista oliko sillä kuka sen akselin halusi kuin paljon ongelmia, mutta se akseli oli kerran tuotu tutun rappusille takaisin
Uskoo ken tahtoo, mutta belkulla oon nyt toista vuotta työnnelly menemään ilman, et oon kardaanii ees kattonu
Tuttu otti lainalle 3km ja kardaani irti. Laittelin sen kiinni ajelin kiristelemättä pari kuukautta sit faija katkaisi sen kardaanin ensimmäisenä päivänä kun lähti ajelemaan ja katoin edellisenä iltana pultit, et ne kaikki oli tiukalla
Ja mun käyttö ei ole mitenkään hellää, etenkään auratessa

nilkkasuorana, niin tiukille kun kone vaan jaksaa
Mut ilmeisesti jotain menee oikein normaalisti kuulemma pitäisi kytkimen kestää 800h nyt on mittarissa 2200h ja katkaistu ei ole