Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 23.07.2015, 07:51
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Tässä hieman itseänikin oikaisten,paras kombinaatio olis ku laitat sen LJ70 päälootan perään 4runner väliholvin ja sitte V6 adapterin vaik Trail gearilta ja sit hiluksin jakiksen johon joutuu vaihtaa sen input akseli 23 pooriseksi. hiluksin jakikseen saa sit 4.7 alennus vaihdetta ku vakio on 2.8 ja adapterilla useita alennus vaihteita peräkkäin,ja näihin hiluksin jakiksiin joutuu sit vaihtamaan kepin joka tulee jakiksen päälle,niinku LN46 hiluksissa on vakiona,uudemmissa on jakiksen keppi väliholvissa. Ja runnerin ja LJiin askit ei oo samoja,Läjässä on tiuhemmat=paremmat välitykset siis päälaatikossa, ja se koppa sen rautasen limpun perässä on eri Läjässä ja runnerissa,ne tosin käy ristiin vaihtaen. Ihan halvaksi ei tuu välityksien mulkkaaminen näinkään et liekkö kuitenkin järkevää tiuhentaa se Läjän oma jakoaski? Kardaani kulmien kanssa ei kai muuten tuu ongelmaa ku takana,siitä pääsis vaihtamalla hiluksin taka-akselin. Ja jos enkku ei taivu ni lienee viisainta asioida kotimaisten diilerien kanssa ku ne jenkithän on vähä-älyisiä ni niille saattaa joutua taivuttaan rautalangasta,ja jos niille asia ei avaudu heti ni heittäytyvät palvelu haluttomiks. Paypal tili ois hyvä muutenkin netti ostoskentelemisessa,en ihan joka putkaan antais luottokortti tietoja. Ebay on turvallinen ostospaikka,en oo koskaan joutunu kusetetuksi ja myyjillä on aito intressi saada kauppa kunnialla pulkkaan.
Joo niin se varmaan on että ostaa lj omaan jakikseen välitykset..
pittää yrittää pärjätä tämä kesä nuilla ja miettiä että saisko ens kesäksi, tulevaisuus näyttää mitä tullee.
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI
Vastaa lainaten