Viestiketju: irti savuist???
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.07.2015, 11:50
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Perusasetus

Lopettamises auttaa sekin kun savukkeet ei oo enää näkösällä. Vuosia sitten olin pari kk polttelematta, olin huoltoasemalla käymäs ja juttelin kaverin kanssa jotain monimutkaista asiaa. Myyjä kysyi sitte että saisko olla jotain muuta, takana kauhia valikoima tupakkia. Joku aivopieru tuli, otin kentin vihiriän, maksoin sen enempää ajattelematta ostokset ja menin pihalle juomaan juuri ostettua kahvia.
Tupakit kaivoin taskusta ja eihän mulla rnää mitään sytkää ollukkaan. Olin niin keskittynyt puhrluun että en tajunnu siinäkään vaiheessa mitään ja pummin tulta joltain muijalta mikä siinä vieressä poltteli. Polttelin siinä aikani ja aloin ihmettelemään miks ottaa tupakki niin henkeen ja alkaa nikotiini nousemaan päähän, ja sitte tajusin että eisssaakeli! Vitutti niin että ajattelin polttaa muutaman ettei täys askia tartte rodkiin heittää. Siitä se taas lähti ja aina vaan tupakki palaa
Plus muita romuja
Vastaa lainaten