Ja siihen liittyy taasen pari ongelmaa; siis nyt kasaantumassa "kiinan HEI-jakajalla", ja kun tuohon -70 luvun koneeseen ei oikein ole tarjolla muuta tietoa sytytysennakoista, kuin että perusennakko (kärellisessä jakajassa kopukynällä

)
Siis paljonko ennakkoa tuommoiselle 5 litraselle kasille, jossa maksimiteho 225 hv/n. 4200 rpm "järkyttävillä" pakosarjoilla (pakosarjat vesijäähdytetty, ja jokainen "tuubi-" niin lyhyt, että vaaksan päässä kaikki yhdessä)
Ja mitä aiheuttaa/mistä tietää, että liikaa ennakkoa täyskaasulla (taikka 1/4 osa teholla, kiekkoja koneessa arvattavasti noin 2000)
Ja asiaan: tuo 700 Fipperi pitäs liukua/toimia siedettävästi isolla kuormalla, ja reilulla 100 hv konella, joten tuo tuplatehon luulisi antavan pikkasen anteeksi, siis mahdollisuuden "optimoida" kulutusta pienellä kuormalla/pintakaasulla...