Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 19.07.2015, 21:43
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Uskoo kuka tahtoo....


Siis jos palotilasta karkaa paine jäähdytysnesteen sekaan, taikka öljytilaan; niin ei varmastikkaa korjaa tuommoista; ja jopa kannen halkeamat tukkeentuvat. (Taikka jos korjaa, niin hintansa arvoista litkua)

Siis esim. vaihtovirtalatureille naurettiin taannoin aivan avoimesti; siis elektroniikka ei tule kestämään autossa ollenkaan, nykyisissä isoissa (olikohan vajaa 30 A maksimikierroksilla) tasavirtalatureissa riittää sähköä vaikka lisävaloille... ja sama juttu kärettömälle sytytykselle, sähköiselle bensa suihkutukselle, ABS-jarruille jne, mutta nyt ne on ns. peruskauraa

Mutta tuossa suomalaisen maahantuojan sivuilla on tuo "taikalause"
"""""...Steal Seal korjaa vain jäähdytyspuolen kansivaurioita...""""
-> siis korjaa vain veden valumisen kannentiivisteen välistä?

Olisko vastaavaa ainetta, kuin tuo;http://www.motonet.fi/fi/tuote/60203...kkausjauhe-25g

Toki veteen liotettuna...

Tuolla pulverilla korjasin yhden jäähdyttimen, mistä poron sarvi oli mennyt läpi!
Siis Leathermanin sahalla kaivoin pillien päät irti, ja pihdillä käänsin "rullalle" korkki auki vuoti lähes lirisemällä, mutta kun laitettiin tuo pussillinen thurmoa koneeseen, niin vuoto tukkiintui täysin vajaan 100 km aikana,
(ensimmäinen litra nestettä valui ulos vajaan 10 km aikana)
En tiedä tukkiiko tuo thurmo pillejä, mutta yksi pussi hanskakotelossa "hätävarana"...
Vastaa lainaten