Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 19.07.2015, 11:53
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arpe Näytä viesti
Joskus muinoin laitoin tuohon omaan Läjään muistaakseni Trailgearin valmistaman välityssarjan jakolaatikkoon. Oli ihan törkyhintanen setti,mut toisalta taas halpa,koska se sisälti periaatteessa kaikki liikkuvat osat mitä jakis pitää sisällään. Settiin kuului myös jakolaatikon kuoreen lukittava keskiakseli ja liukulaakeroitujen rattaiden tilalle neulalaakeroidut versiot.
Isoa puolta pienentää 5% ja pikkupuolta 55%
Ei hajuakaan mitä maksaa tänäpäiväna ja mistäpäin maailmaa olis saatavilla.

Tuplajakis versiotakin suunnittelin,mut läjän lyhyydestä tulee helposti ongelma. Takakardaania ei paljoo pysty alkuperäisesta lyhentämään,jos ei haluu tinkiä ennestään niukoista joustoista.
Miten onnistuu jos laittaa LN46-110 hilusta päälootan ja jakolootan ja jakikseen välitys sarjan?
Olisiko yhtään mahollista tämmöinen kokoonpano?

kuinkahan paljon pituutta tullee tuplajakiksen kanssa?


Linkkiä jos jotaki joskus auttaa tai kertoo vastauksia ym---> http://www.fourwheeler.com/how-to/tr...build-upgrade/
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI

Viimeksi muokannut pahtis : 19.07.2015 23:27
Vastaa lainaten