ei ou näköjään ihan hetkeen päivittyny tääkää, eihä siihe oo paljoo tehtykää, muuta ko jotai pientä ja käyty venäjällä särkemässä vanteet ja iskari.
tällänehä miulla oli viel tilanne enne minisafarille lähtöö ku pojat oli jo ylittänä rajan
yks kuva korvesta
tällee sielt sit loppumatka tultiin poijes.. ois tullu ajamallaki, varsinki ku pääsin jo tuonne järviosuudelle mis vettä joka puolella, mut 1l/1km tahdilla veden valuessa ulos päätin et kun kerran kalusto on saatavilla ni pantiin traikun päälle.
oli joku pesun tapanen tiedossa ko pääs hallille
tässä me ollaan nytten.. orkkiksen tilalle tulee griffinin 26x19" alusyyläri 12x15" vaihteisto lauhuttimen ja tupla? flektien kanssa.. tai sitte orggis tunnelin kaveriksi 20" sähköflekti jäähyttelemään.
tosiaan pikkasen otti damagee kun ajoin koko ajan itekseni niin ei ihan joka nurkkaa ehtiny kyttäämään samallai ku apparin kans, me on aika paljon totuteltu ajamaan sillai et appari ajattaa oikeen kyljen (kuten vaunussa) ja hirmusen vähän on edelliseen keikkaan asti tullu peltivammoja autoon. nyt koko oikee sivu on paskana, ovet kyl aukee sisältä, mut ei ulkoo ja yks peili ja ne röökimuovit on topoleina. plus apparin yläkarmi tuli nojattua siihen kuntoon, et vesi tulee sisälle autoon jos sataa. rengastus tulee vaihtumaan selkeesti karkeempaan, samoten vanteiksi tulee wakawanha jenkkiläinen, joihin beadlock kehät, saadaan sit sitä murrosmurskaa kun kiinalainen tekee näemmä talvirenkaita

nuo rocky AT halppis kiinan vanteet on aivan kumia, etuset väänty molemmat, toinen pitää ilmat, toinen ei paineita

takaiskarit menee kans vaihtoon kuhan ehtii vaihtamaan, eli pieniä näppijuttuja on viel enne TML Trophyä et siel voidaan ajaa

alustan alle en oo ees ehtiny kattoo et mitä sieltä on rikki, auto kulki melkein suoraan, niin ei ilmeisesti kovin paljoo..