Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 18.07.2015, 18:06
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
LJ:ssä on 2L-T moottori, ja hiacessa 2L-2. Hiluksissa tais olla 2L. Eli päällepäin pikkusen erilainen mut sama 2L lohko. Joitain eroja sit on kiertokangissa, kampiakselissa jne. Mulle on jääny jostain sellanen mielikuva, et hiacen kanteen ku laittaa sit 2L-T koneen pakosarjaa, nii yhet pinnapultin paikat joutuu poraamaan uusiksi?

LJ:stä löytyy 2L-T sekä 2L-T2. Iteltä löytyy läjästä tuo 2L-T2 joka on ollu tehtaalta asti.

Vaihdoin tuossa muutama päivä sitten läjään vaparin kannen hiluxin mosasta eli 2L2 kannen 2L-T2 kannen tilalle ja eipäs tarvinu tehdä turbon pakosarjalle reikiä kantee, vaan ne oli kannessa valmiina. eli pitkälti bolt on-asennus.

Itsellä kävi kämmin venojen säädöissä mutta netkin saatin kuntoon ja nyt mulla on sen 2L2 vaparin kannen nokka-akseli paikalla joka joittenkin mielestä pitäis tuoda alavääntöä mutta enpä ole juuri hoksannu mitään.

Eikös 2L-(T) koneessa ole keinuvivusto kannessa kun taas 2L-(T)2 ei?
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI
Vastaa lainaten