Kyllähän tuo sitten kuulostaa siltä että putki olisi kierähtänyt.. äkkiä sen vielä jollain kulmanetsimellä tarkistaisi.
Ainakin Toyotan akselia sinne on soviteltu, Jeep Wagoneerin narrow-track D44 taisi olla varsin sopiva myös, tosin pulttijako ei täsmää. Jos jostain löydät Fordin F250:n high pinion D44:n, niin siitä kaventamalla ja sopivilla sisä. ja ulkotikuilla saa varmasti sopivan.. tai sitten D60 + GM:n 14- pulttinen
Ihan kohtalaisesti tuo high pinion D30 kestää, jos vähän käyttää älyä kaasun kanssa, ja rakentaa trussin akselin yli. Omasta tuli tällainen, edellisestä kyrvähti välitys.. kannattaa pitää heikot vetarit, niin pysyy välitys ehjänä

Samalla nostin ala- ja ylätukivarren kiinnikkeitä n.7cm ylöspäin, tukivarren kulmat on paljon paremmat (vaakatasossa 3" korotuksella) ja vähän kantotutkia pois akseliputken alta..