Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.07.2015, 22:53
HJ60_Jussi HJ60_Jussi ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 05.01.06
Sijainti: Haukipudas
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Eihän ne maksavaa asiakasta pihalle heitä vaikka konkkaan meniskin, jollei koko henkilökunta samalla lähde kävelemään. Konkurssihallintohan yleensä (ainakin täällä Suomessa) pyörittää toimintaa kunnes koko prosessi on saatu hoidettua.
Kyllä muuten heitti. Aamulla oli ihan normaali aamupala ja kysyin että mikä tilanne. Kertoivat että parin tunnin päästä tietää. Kun tulin töistä ennen neljää niin ovi oli lukossa. Aikani oottelin niin tulivat avaamaan ja pääsin pakkaamaan kamat. Soitin tilanteesta pomolle niin se sai hommattua mut toiseen hotelliin. No nyt on ilmastoinnit ja kaikki. Tähän uuteen hotelliin ei vaan kuulu illallinen niin pitänee tehä töissä iltapala tänne. Tää hotelli on nyt varattu mulle kuukaudeksi. Tää on joku superior huoneisto. Kalliiilta näyttää. No en minä tätäkään maksa jos nyt joku on positiivista. Ei oo ilmasta olla tanskassa. Kaikki maksaa enemmän kuin suomessa.

700 eurolla pääsee jonkun taloon yhteen pieneen huoneeseen ja sitte on yhteinen keittiö ja vessa. Tuurilla sain kämpän joka maksaa 1000 euroa ja vastaa lähinnä kerrostalo asuntoa. Sen tosin saan vasta 1.10 että siihen asti hotellissa. Mc donalsin joku grand juttu ateriana on 10 euroa. Pizza on noin 10 eurosta ylös. Halvin röökiaski noin 45 kruunua eli 6 euroa ja siitä sitte ylös jos ei kyseinen mahorkka kiinnosta. Autot on kalliimpia kuin suomessa.
Tosin täytyy myöntää että on ne palkatkin paremmat täällä joskin verotus on kovempi kuin suomessa. Jää siitä silti enemmän käteen vaikka maksaa vuokrat ja ruuat. Työmaa ruokailu maksaa mulle 40 euroa kuussa koska firma maksaa isomman osan kuin suomessa yleensä.