Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 16.07.2015, 22:50
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korpune Näytä viesti
Asfaltilla ainakin kun ajoi niin liikkeelle lähdössä reilummalla vedolla ja vasemmalle käännettäessä reilusti samalla saattaa muutaman kerran kuulua terävä klop klop klop (ehkä takaa). Muuten ei mitn mainittavaa tullut esille.
Jos on kitkalukollinen perä ja varmasti kuuluu takaa, niin luultavasti hajonnut kitkapakka. Voi silti pitää (huonosti), mutta kolkattaa/ naksuttaa kääntyessä. Voi olla myös jotain ihan muuta


Lainaus:
Missäs asennossa ootte ruukannu tuota vaihteiston kytkintä pitää? pover-comfort.
Otteessa 31x10,5r15
Power- moodissa, aina. Niin ne on tehtaallakin kom laatikon uudemmissa ohjelmoineet. Vähemmän lootan luistatusta vaihtaessa, järkevämmät vaihtonopeudet kierrosten/ kaasun asennon suhteen, ja tuottaa vähemmän lämpöä koska ei jurnuta liian isolla vaihteella liian pitkään.

Jotkut sanoo että vie enemmän bensaa, mutta en ainakaan itse tällaista huomannut. Kulkee power- moodissa paremmin = ei tartte painaa niin paljon pedaalia = menee vähemmän menovettä.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten