Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ60_Jussi
Oon roskildessa töissä ja asun hotellissa. No tänään sain ilmoituksen että hotelli taitaa mennä konkkaan. Huomenna näkee että heittääkö ne mun ulos täältä. Ei kai tässä muuten vituta mutta hotelli on mulle varattuna vielä 2.5 kuukautta ja täällä ei oo enään mitään vapaana. Missä vitussa mä nukun huomenna. Mun kaikki tavaratkin on tässä hotellissa. Pitääkö mun aamulla lähtä tästä aika monen laukun ja fillarin kanssa töihin ja ostaa teltta että voi nukkua firman pihalla? Täällä on kaikkiaan kolme hotellia ja kaikki on täynnä. Asuntoja ei pysty vuokraan kun ei niitä oo vapaana. Käsittämätöntä hommaa.
Jos lähtis takas suomeen työttömäksi. Olikin jo niin hyvä vakituinen työpaikka tiedossa. Onnistuin täältä vuokraamaan asunnonkin jonka saan jo 1.10. 2015. Jossain pitäs vaan kärvistellä siihen asti. Jos tekis vaikka pitempää työpäivää ja olis tuon 2.5 kk töissä yötä päivää?
Katotaan. En oo vielä hävinny tätä ottelua. Nyt kun täällä on tuo acdc soittamassa niin kylän väki on kaksinkertainen määrä. Jossain nekiin on. Tässä hotellissa on toista sataa huoneistoa ja kaikki varattu koko kesäksi. Miten vitussa tää voi mennä konkkaan? Hinnakkin on taivaassa.
Katotaan ny...
|
Eihän ne maksavaa asiakasta pihalle heitä vaikka konkkaan meniskin, jollei koko henkilökunta samalla lähde kävelemään. Konkurssihallintohan yleensä (ainakin täällä Suomessa) pyörittää toimintaa kunnes koko prosessi on saatu hoidettua.