Itsekin joskus vuosi sitten funteerasin noita diesel Jeeppejä, mutta kyllä bensa on bensa. Saa automaatilla ja limitedissä löytyy kaikki herkut nahkajakkaroista ilmastointiin... Kun hiukan katsoo mitä ostaa, niin luvassa on mukavia kilometrejä... Ja Jeepin varaosien hinnoista voi käydä keskusteluja vaikka kuinka pitkään, muttei mulla ainakaan ole harrastus siihen loppunut... Vaikka mun Jeeppi oli/onkin myynnissä, niin luulen, että viikonloppuun mennessä ilmoitus häipyy, on se vaan niin kiva vehje. Tekniikka on simppeliä ja kestävää ja voimaa löytyy... Lisäks osa pelleistä taitaa olla sinkittyjä, ja takaluukku lasikuitua, joten ei ruostu... Pohjassa ja helmoissa on ainoat kohdat, joihin ruoste iskee, niin ja bensan täyttöputkien suojapelti taitaa hapantua aika helposti. Itse tein juuri uuden, neljällä pultilla oli kiinni, joten ei tarvinnu hitsailla... Kun massat on kunnossa pohjassa ja helmoissa, niin ei pitäis olla ongelmia. Öljy vuodot on sitten kans oma lukunsa. se on ihan omistajien viitsimisestä kiinni. Jos etupään stefa vuotaa, niin se kannattaa kyllä uusia heti. Stefoja saa kyllä vaihdella muihinkin merkkeihin, kun on 200 000km mittarissa... Unohda nyt Tojotat ja muut diisseli härpäkkeet... Sillä veron määrällä tankkaa bensaa monta kertaa, ja kohta sitäkin saa alle euron litra...
--Dodge ja Jeeppi ne yhteen soppii--
....o_o_o_o
./| ,[_____],
|¯¯¯L--O|||||||O
()_)¯()_) ¯¯¯ )_)
|