Sullon 61 turbo-kiihdyttely-jokapojanjaisinunelma, se on parempaa peltiä varmasti (muistelepa Datsun 100A tai Finn Datsun, niissä oli parempaa myös...) Minä en voi käyttää 61, kun on tuo oikea jalka niin painava, ajamisesta tulee vaarallista kanssaihmisillekin, hurmoksessa.
hmm, minä tervasin helmat jotka olin valmistanut tuolla uretaanilla, se kun on nimeni... Nyt ei ole uretaanista helmoissa mitään jäljellä 15000 km jälkeen... Se on semmosta ainetta, jota laitetaan betonivalukoneiden osiin. kele.
Seuraavan sepityksen jälkeen KEW:itän (+160C) koko alustan ja hiekkapuhallan, maalaan kaksikomponenttiuretaanimaalilla, massaan kuorma-auton lavanpohjaan tarkoitetulla URETAANILLA, niin katsotaan ruostuuko...
Mutta toisaalta tein etukulmat (joista tuli oksia läpi aikaisemmin...) 2mm 52-teräksestä (ei mikään ruostumaton). Tavallisella harmaalla uretaanilla massattu, ei jälkeäkään ruosteesta ja uretaani on pysynyt.
Kori on muuten maalattu akryylimaalilla, ihan siisti ylemmistä osista (paitsi tietysti rännit, jotka seuraavaksi pitää poistaa kokonaan...
Kävin MaasturiMattilan pajalla kattomassa, että mitä ne tekee sille korille. Aika yksiselitteinen juttu. Tosi paljon uutta peltiä... luukut kuidusta kaikki helmat ja kaaret uudet ym... Ei mitään värkkäilyn makua...
Lainaus:
quote:
Ei toki kaikki hojot ruostu, sitä kun päivän tai kaks uhraa aina kesästä hojon alustan pesemiseen ja "tervaamiseen" yltäpäältä niin ei oo pahemmin kuppa tarttunu. jopa takaluukut ovat ruosteettomat
-mitä hyötyä on maasturista jossei sitä koskaan käytä?-
-86 HJ 61
|
Älähän huoli.