tai viis kun se on tarpeeksi väljä... vetäsin testilenkillä melkein XJ:n propsipinoa päin kun aloin driftailemaan autolla jossa panhardin korin pää paskana
ongelmahan tuossa läpipultti mallisessa panhardissa on se, niinkun tuolla ylempänä mainittiin, että jenkkilän offipajat tekee ainoostaan 3-4" ja yli korotuksille ne tangot. se vakio on ihan tappokeksintö koska siinä on kaks heikkoo paikkaa, se ite pallon kiinnitys, yhellä mutterilla bracketiin ja sitten se ite pallo. kun se on tarpeeksi väljä niin se tulee läpi kuten kaikki muutkin pallonivelet ja sitten ei tiellä naurata kun auto ei enää ohjaa, tai ohjaahan se sitten kun tukarit pysäyttää sivuliikkeen (jos pysäyttää), kuten itelle kävi ZJ:n kanssa kun panhardi irtos kiinnikkeestään.. nuo varmaankin kestää maantiellä vakiorenkailla ihan "ok" mutta mettähommissa niillei tee mitään, tuli sekin kantapään kautta koitettua, vaikka fiksummat siitä tais jotain mainita