Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 12.01.2005, 20:17
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 2.390
Perusasetus

Unohda kokonaan ne dieseli jeepit, niistä tarviketyylisesti asennetuista moottoreista muutama sata tonnia ajettuna ei uskalla sanoa mitään, ja toi VM konehan on kuuluisa jakopäästään, kysy keneltä tahansa -97 voyagerin omistajalta, monesko jakopää menossa.

Jeepeissä ne taitaa kuitenkin olla ratasjakopäällä, Eikös toi rellun kone, kuten toi vm konekin oo palakansilla, jotka kuitenkin maksaa saman kuin 1 kokonainenkin kansi, On vm koneessa hyviäkin kohtia, sen työntötangot on suunniteltu vääntymään, jos jakopää hajoaa, eli siis vain uudet tikut, niin matka jatkuu, ei tarvii kansia aukoa.

Niin ja noista dieselijeepeistä ei sitten yksikään ole jenkkilää nähnytkään, ainakin vm koneiset on eurotuotantoa, en sitten tiedä, jos tulevat ns tyhjänä autona jenkeistä??.

Mutta sen verran merkkiliikemiehenä vois sanoa, että meillä kukaan ei koske pitkällä tikullakaan tollaseen rellukoneiseen,mutta vm vehkeitä kyllä kulkee, mutta pääasiassa näitä uudempia -97->2.5 td

Niin miksi en itse aja Jeepillä, Siksi koska se Wrangleri, mitä piti ostaa tuli 3 km ennen hyvinkäätä vastaan, kun olin menossa kattomaan.

Toyota-laatuun voit luottaa... ja paskat...
Vastaa lainaten