Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 09.07.2015, 06:46
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.710
Perusasetus

volvojuttuja tullut seurattua taas poikavuosien harrastuneisuuden jälkeen varsin tiiviisti kun poika rakensi 240 ahtokoneella ja aika paljon puuhastelin siinä apuna, ja onhan minulla ollut susukissa rapiat pari vuotta B23 ahdettuna. kankien vahvuudet ym. tekniset omituisuudet kohtuu hyvin selvillä.

juu, ehdottomasti laatikkoöljyille pitää olla kunnollinen jäähdytin, autossa on muistaakseni 2,7:1 jakiksen välitys ja perät toyotan 4,88. eli ei ihan kelvottomat mutta melkein....35" rengaskoko onneksi armahtaa välityssuhteen osalta edes vähän. koneteho ei tässä yrityksessä ainakaan pääse laatikkoa tappamaan, tätä konetta ei ole penkitetty mutta tuskin edes kahtasataa hv löytyy.

siitä nämä volvo johdannaiset on hienoja harraastaa että osat ovat todella halpoja, tämäkin tomaatti kokeilu on uutta kytkin pakettia halvempi osien suhteen. shift-kitin meinasin kun se on irtolaatikkoon helppo tehdä, ja samalla näkee laatikkoon sisälle että mitä siellä on.

siksi juuri tämä aw71 että siinä ei ole sähköä mukana, ainoastaan sähköinen ylivaihde jota en meinaa edes kytkeä. en edes muista että milloin viimeksi olisin käyttänyt jakista nopealla alueella, nykyisellä kokoonpanolla vauhtia saa jo 3. vaihteella sen verran että auton ajettavuus ja itsesuojeluvaisto asettavat rajat...
Vastaa lainaten