noh niin siinä kävi että tämäkin laitos on jo kertaalleen kaadettu ja oikastu jo.. pitäs vielä kaaret tehdä niin pysyy koppa iskussa tulevaisuutta varten ajatellen..
pahempi ongelma on ja oli kannen tiiviste. kun rupesimme purkaa ja vaihtaa cometic metallista (vanha massatiiviste) kannentiivistettä ja arp kannen pultteja niin lohkoon oli ilmestynyt naarmut 1 ja 4 pyttyyn tarkempi tutkimenen osoitti että pari mäntää halki ja yksi kiertokanki solmussa ja suunnaton masennus...

mietittiin kun hyllyssä olisi ollut se 605 mesen kone että joko sovitellaan sitä vai vieläkö kerran kokeillaan kasata tämä kone.. ei taida sillä mersun koneella kestää mikään tojakin osa.... säästetään se kone tulevaan projektiin...
noh samana iltana ei muutakun suruun juomaan olutta ja jenkkilään tilausta vetää..
sieltä tarttu matkaan
uudet männät
uudet veivit
uusi nokka (kokeilu)
uudet venttiilin jouset voi nostaa rajarin 8500rm
säädettävä nokkapyörä
sekä lds turbolta tulee uusi ahdin holset hx35 super 6 pakopesällä... (kokeilu) tulee parin viikon sisällä
taisi samaan tilaukseen vielä tulla vihreä hukkaportti ja musta dumppi..
samalla joutuu hiukan muuttaa pakosarjaa.. tai tekee uuden.
tietää taas mihin kesäloma rahat menee..
tämä rupee olee kasausta vaille kansi tehty ja lohko porattu ehkä tämä laitos vielä sinne syksyn retro hommiin kerkee mikä oli aikataulu..
samalla parannellaan kaikkea pieniä juttuja ja yksityis kohtia konehuoneessa on ehkä turhaa mutta silmä lepää... kuten vihreät lämmönsuoja nauha ja muutakin että pysyy konehuoneen lämmöt kurissa..