Viestiketju
:
UUSI 4X4 LEHTI: 4x4 Maailma
Näytä yksittäinen viesti
#
1
08.07.2015, 11:17
pastirolli
Veteraani+++
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.176
Tuskimpa tuokaan toteutuu.
Onko kellään kaikkia ilmestyneitä lehtiä? Menin hulluuspäissäni myymään omani pois. Olisivat ehkä olleet keräilyharvinaisuus.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-
Yritin epäonnistua. Onnistuin.
pastirolli
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: pastirolli
Käy pastirolli: kotisivuilla!
Etsi kaikki pastirolli:n viestit