Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuri
Akut on pitäneet varauksensa jo päiviä. Laturi vaan ei oikeen lataa.. Miten jos mä nyt otan laturin piuhan irti ja mittaan laturin toiminnan sen jälkeen, ni onks ne diodit sen jälkeen viimeistään moron niinku joku väitti? Tosin taitaahan ne jo nyt olla, ku hiilet kuitenkin noin nuoressa laturissa vielä ok. Vai onko säädin sit kuitenkin..
En tiä oliko mulle suunnattu toi sähkökaavio, mut ei ainakaan ollu mulla kulkulupaa sinne sivulle.
|
On. Mutta mitä ajattelit mitata se piuha irti? Paljonkos tuolla on ajettu? Hiilet menee usein jossain 350000 km paikkeilla. Eli onko ne tarkistettu?
Ediit.
Luin ketjun läpi ja se laturi olikin vaihdettu. Mutta jos siellä on laturin päävirralle sulake joka on vielä palanu eikä laturilla ole ollu yhteyttä akkuun, niin se uusikin laturi on saattanu kärvähtää ensimmäisellä kerralla kun auto käynnistetty. Ja se sulake on palanu tod.näk siksi että jotain ruuvattaessa on avain osunu siihen laturin plus napaan ja maihin, laturi ei sitä jaksa polttaa.
Hyppylankakaan sulakkeen tilalle ei ole ollu kovin väärä vaihtoehto mutta jos se on laitettu liian myöhään niin laturi on kerenny jo palaa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi