Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.07.2015, 22:21
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Sorry, lainaan vähän topiikkia...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Eipä muuttunu öpvalon palaminen tyhjäkäynnillä muuksi kun pistin mfilterin putsarin.
Mikähän tuon vakiokellon raja on, 0.8bar?
Kierroksia vähän lisää ni sammuu.

http://vilkutin.1g.fi/kuvat/2015/Hil...jynpaineet.mp4
Siis onko vakio 2L ?

Muutama vaihtoehto noille pienille öljynpaineille.
-Paska öljypumppu;
-Laakerit loppu/"toukansyömat" (noin vanhassa ei alkujaan ole tuota ongelmaa, mutta jos on rempattu alkuperäisillä osilla -90 luvun alussa, kuten minun entinen bj-42:nen, nokka-akselin laakerissa oli "toukansyömä"n. 5mm x 1 mm-kanava öljypohjaan, edic sammutti kesäkuumalla rullatessa vapaalla risteykseen );
-JA SE, että mäntien jäähdytyksen öljysyihkujen paineventtiilien jousia poikki... (Näitä katkenneita jousia ei ole sattunut oikeastaan kenelläkkään muille kuin minulle...)
Siis jos nuo öljysuihkujen kiinnityspultin sisässä olevat jouset katkeaa, niin tuo kuulaventtiili on jatkuvasti auki, siis päästää öljyä kokoajan pois pääöljykanavasta.... muistaakseni tuo venttiilin avautumispaine on uutena vajaa kilo...
Ja jos löydät k.o paskan banjopultin/paineventtiilin, niin pistä viestiä tulemaan... (siis onko tämä samanlainen vika, kuin vokkeloiden hihnapyörien kuluminen; esiintyy vaan Oulussa, ja nuo rikkoontuneet paineventtiilit vain minulla)
Vastaa lainaten