Eipä sillä paljoa pitoa ole. Jos ajatellaan äärijoustoa, niin osa jousipakan painosta, osa akselin painosta ja yhden pyörä-vannepaketin paino. Melkein koko takapään paino on sitten sillä toisella renkaalla. Minusta on parempi silloin pyörittää myös sitä pyörää, jonka päällä on painoa.
Josku tuo roikkuvan pyörän paino voi riittää eteenpäin viemiseen, mutta kyllä lukolliset autot tuppa etenemään paremmin kuin lukottomat joustomonsterit.
Sehän olisikin paras tilanne, jos autosta sattuisi löytymään hyvät joustot lukkojen lisäksi. Liian hyvät joustot taas monasti tarkoittaa myös kardaanituhoja ja kaatoja.
Sehän tuossa linkkuriipussa on hyvä puoli, että saa samaan pakettiin kantavan(jäykän) jousituksen ja hyvän ulosjouston.
www.alanmiehet.com #1
Edited by - kivinen on 12/01/2005 17:57:48