Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai
Ottaa kiinni ja toimittaa koiratarhalle, laki säätää, et sellainen pitää joka kunnasta ja kylästä löytyä
Ja vielä otat mukaan kaverin joka video kuvaa sen, et ne on teillä pihalla irrallaan.
Hitsaus hanskat sulta varmasti löytyy ne käteen ja rakit auton konttiin
Jos se vapaakasvattaja on naapuri niin ei kannata sitä kokeilla, mikä autto kirkolle, hävisi irto koirat kun paikallisessa kerroin, et otan ne kiinni 308;silla ja sit vien tarhalle 
Sitä en osaa sanoa onko siellä vieläkään irtokoiria vai oppiko ne joitten mielestä koiran pitää saada raadella ja säikytellä lampaita kun se on koiran hommaa
|
Tämä on naapuri tää idiootti.Sille on sanottu jopa päin naamaa että aletaan jakaan lyijyä kaaliin jos mulla tavoin lopu. Ei se menny jakaukseen.En tiä mikä kummajainen se akka oikeen on ku ei se älyä millään. Olen sitäki pohtinu että pitäskö ottaa hampaat tohon toiseks eli joku vahtikoira joka tekee selvää joka helveti kerta ku tälle puole tulee.Tätä on ny jatkunu sen 11v mitä tässä oon asunu ja lähtisin hittoon ite jos pystysi. Pinna on ku viulun kieli.Oven avaat se yks rakki alkaa nakuttaa.Se paukuttaa päätää viä tunnin ku oot menny sisälle.Vihtavuoren serti olis ainoa oikee tollaselle hullulle rakki kaartille. Ja todellaki niitä on paljon siä.Todellista lukumäärää ei pysty sanoon eikä edes arvaamaa.