Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samppa79
Sulla on melko monta muuttujaa nyt tuossa ja sähkö ei tarvii kuin yhden niin homma kusee. Jos ei ala selviämään niin varmistu että laturi on sopiva ulkoiselle säätimelle. Sitten sen kytkennät että varmasti on kaikki kunnossa, sulaneita sulakepohjia ei ole mulla olleissa toyotissa tavattu, se ei kuulu asiaan. Johtosarjoissa saattaa esiintyä sellaisia häiriösuodattimia piuhojen välissä, musta litteä piirilevyn palanen jossakin kutsarin tapaisessa. Voi olla oikarissa koska hapettuuvat ajan kanssa. Jos ei sittenkään pelaa niin purkaamolta esim. opelin laturi sisäisellä säätimellä, uusi latauksen merkkivalo kabiiniin ja erotat koko lataus-systeemin alkuperäisestä. Näinkin on tehty kun ei muuten ruvennut pelaamaan.
|
Kaikki olisi helppoa mutta kun laturissa on pumppu perseessä ja silloin on hommattava eri pumppu. Jos sellaisen vaikka sähköisen löytäisi sopivasti niin laturi voisi olla mikä vaan ja tietysti toinen rajoitin on se että nippon pojat kun ovat säöästäneet piuhoissa niin hekun toiminta menee jäänitesäätimen kautta jollain konstilla. Silloin tarvitaan sekä erillinen pumppu että nappiheku tai tuppla laturi mistä alkuperäinen vain pyörittää pummppua ja virta puoli uudella ja heku napilla. Puh!!