Elikkäs pajero on saatu siihen malliin eytä liikkuu ja lähtee omin avuin käyntiin.
startin kanssa oli bropleemia kun vanha sanoi poks ja päästi toiminta savut ulos. Motonetista uutta hakemaan ja se ei ollut sopiva koska se oli 10mm ulokkeella ja originaali oli 3 mm ulokkeella...muutama puhelu ja dectanelta löyyi sopiva startti 92 vm gen 2 pajerosta. Kiitos tästä vielä
Kytkinakselin silmälaakerin kanssa oli myös ongelmia, se tuli huomattua kun vaihdoin takapään stefan kampuralle.
laakeri oli kokoa 40mm ja kampuran reikä oli 40,50mm, vauhtipyörässä olisi ollut laakerille pesä mutta se ei passannu tuon ic mallin laatikon kanssa, liian pitkä kytkin akseli.
ei muutakuin johtajalle soitto ja muutama ei niin viisas kysymys piti esittää ja broplem solved

kampuran pesään muutama napakka isku pistepuikoilla jotta sai sitä pesää hiukan tiukemmaksi ja sitte laakerille mellapellistä ulkokehälle simmi, loctiten tivistys liimaa ympärille ja laakeri pesään, tuli melko jämäkkä sovite ja hyvin tuntuu toimivan, ei ainakaan vielä äännä kun kytkintä käyttää....
paljon kaikkea muutakin tullu näppäiltyä, muutama työvalo taakse , takavalojen piuhasarjan korjailua ym ym
tänään oli tarkotus ottaa pajero ajoon vaan sylkäsi jarrunesteet toisesta takasylkystä pihalle, , missään ei hyllyssä ollu osia ni tilaukseen meni,
tulevalla viikolla jos sen sais ajoon ni pääsis omalla kalustolla lapland trophyyn viemään suzuki kärryllä.
jostain syystä joku entisistä omistajista oli vetäny uudet johdot tankin anturille ja tänään joutessaan tuli kokeiltua niin hyvinhän nuo alkuperäisetkin johdot toimii , mikähän lie käyny ku uudet johdot on laitettu... polttoaineen merkkivalokin toimi, täytyy melkein kytkeä ne originaalit paikalleen kuhan tässä joutaa
vielä oli listalla uusien u-pulttien vaihto taka-akselille ja käsijarru vaijerit laittaa uudet, sittenhän se olis vielä se pitkittäis tuen loppuun teko ja asennus mutta se on sitte ennen katsastusta ....