Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 02.07.2015, 17:45
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piippu Näytä viesti
Jäi muuten näköjään kirjoittamatta tuossa öljynlämpö spekuloinnissa, että koitin höpöttää ilmajäähdytteisistä moottoreista noissa lämpötiloissa!

...tuohon satalankkuun....että paljonkos se kiehumispiste nousee, jos paine nostetaan järjestelmässä esim. 1bar-> 2bar ? Näissä E500:ssa kun on vähän eri kaliberia tuo paisuntasäiliön korkin avautumisraja ja täysin eri kamaa kuin "tavallisissa" W124:ssa

Hehheh..mä ja mun odottelut..

Sä puhut nyt moottorista joka on suunniteltu ja rakennettu kestämään nämä lämpötilattiedän kyllä nämä,esim, kompressoreiden deuzit..

AlluK vahvisti satalankun tarinan mahdolliseksi.Thanks
viissatku on kova peli
__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..

Viimeksi muokannut G280E : 02.07.2015 17:48
Vastaa lainaten