Näytä yksittäinen viesti
  #37  
Vanha 29.06.2015, 20:20
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

saanu tästä kaikesta oikein tolkkua..


onko aineen kiehumispiste korkeampi ku klygoolivattenin?pitääkö se moottorin muuten vain koostumuksensa ansiost viileempänä?
Jos kiehumispiste on korkeampi,tarkoittaahan se sit että moottori käy moninkerroin kuumempana kiehumatta..mitkä tiivisteet kestää sit sellaisia lämpötiloja moottorissa,entä valurauta lohkojen eläminen alukansien tahdissa tai tai,siel on paljon asioita,jotka ei kestä ylikuumeneista lämpölaajenemisien vuoksi??ei se neste mahdollista moottorin toimintaa ylikuumana,jos ei sit moottoria ole tehty juuri tätä ainetta silmällä pitäen(ei taida olla,ainakaan vielä.)
jos pitää moottoria viileämpänä,millä ihmeellä nyky ajokeit saa talvella pidettyy enää edes vebastolla oikeassa lämmössä?
Kohta suurinta myrkkyä nyky cdi moottoreille härpäkkeineen, on etteivät saavuta suunniteltuja käyntilämpötiloja
On yks auto johon tää on todennäköisesti parasta herkkua...vanhan rankun 3,5 moottori..lohkot ja kannet alumiinii,kansitiivisteet peltii,kestää uskomattoman paljon kuumia olosuhteita,muutoinki käyvät aina lämpöasteikon ylävittees..
Mä näkisin tän sen pikkuviiksisen sliipatun,suorapunttisen pikkujobbarin varastoon sopivaksi hätä eliksiiriks vialliseen ajokkiin,näin yht äkkiä ajateltuna..saan mä vaihtaa mielipidettänikin,kunhan joku perustelee puoltavat seikat riittävän uskottavasti

E:
eihän kai kukaan ole niin naiivi et kuvittelee moottorien käyntilämpötilojen olevan säkällä erinäisin termostaatein rajoitettu sinne 82-92 asteen haarukkaan?
__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..

Viimeksi muokannut G280E : 30.06.2015 04:57
Vastaa lainaten