Ajelin taas taas tuolla pöristimellä. Nyt siimapäällä, ja sehän tässä tosiaan on että mukavampi ajella tasakaasulla kun ei ole sellainen äkäinen ollenkaan. Tosin mun käytössä sillä kakstahtarillakin mennään aikalailla tasakaasulla kun pääasiallinen käyttö on tuon rytöalueen pitämistä inhimillisessä kunnossa, mitään kukkapenkkihifistelyä ei tehdä ja frouva onkin sen erikseen kieltänyt. Lentää kaikki rikkakasvit sinne vaivalla nypittyyn kukkapenkkiin.
Tolla vähän tehottomalla 2t vehkeellä piti heinikkokin ajaa ns. tuppi nurin, tällä nelarilla riittää semmoinen nätti pintakaasu.
Urku auki tolla nelarillakin on jo ajettu kun piti kaataa miehenkorkuinen nokkos-koiranputki-ohdakerytöalue, melko paksuja runkoja umpitiheässä. Hyvin jaksoi ja ääni on kyllä mukavampi kuin kiljuva 2tahtari. Tähän olis kyllä ollut se kolmio parempi mutta en jaksanut lähteä vaihtamaan.
Kaks tuntia riitti bensa vaikka oli tosiaan mukana täyskaasuajoa ihan reilusti.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|