Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 27.06.2015, 17:52
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.080
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69 Näytä viesti
Tankin letkut on nyt kuten Peen aiemmin postaamassa kuvassa, pitää jossain vaiheessa varmistaa, että on oikein. Ja näyttäis tankki hieman vuotavankin, kun täyteen asti laittaa. Lisäksi pakoputkea pitää vähän muokata, puslia vaihtaa ja sisustaa. Ja tietenki valoja, invertteri, poppivehkeet ja muuta pientä.
Sain viimein käytettyä tankin irti. Imuletku on siis keskimmäinen, oheisessa kuvassa se jossa on letkunpätkä kiinni. Testasin imeä ja puhaltaa, kun oli vain muutama litra tankin pohjalla ja tuo meni syvemmälle, kuin toinen. Eroa ei tosin paljoa ollut ja hyvin on auto toiminut, vaikka letkut oli väärin.

Nyt kun on tullut kohta 7 tkm ajettua, niin tullu tunne, että jotain tarttis tehä. Ongelmia ovat kovahko kulutus, vähäinen teho ja ajomelu. Melussa häiritsee lähinnä ärsyttävä taajuus, joka tulee kuulosuojista läpi. Muuten olen tottunut ajamaan peltorit päässä, aiempi auto oli hiace. Olen miettinyt tuon 617:n turbottamista, mutta siitä ei kuulemma alkuperäisellä pumpulla hirveästi tehoa saa. Toinen vaihtoehto olis hommata jostain 603 turbolla ja siihen sopivalla laatikolla, käy ilmeisesti kohtalaisen pienellä vaivalla paikalleen. Samalla sais viidennen vaihteen tai ehkä jopa automaatin. Kolmas vaihtoehto on vaihtaa W463:seen, mutta hieman epäilyttää, kun meekaniset vivut on monessa paikassa korvattu sähkönapeilla, että miten ne sitten toimii. Hintaaki niillä on... Jatkuva neliveto olis kyllä plussaa ja etuperän lukko, joka puuttuu omasta.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0370.jpg‎
Views:	209
Size:	58,6 Kt
ID:	61353  
Vastaa lainaten