Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.06.2015, 07:00
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Mulle muuten eilen kehuttiin tuollaista. Tuttu oli mennyt ostamaan sellaisen. Tosin sen versio oli joku n. 150€ maksava versio tai ainakin sen verran se sanoi maksaneensa siitä. Mutta täysin sama idea. Se on tuollainen pikkuinen laite. Isohkon kännykän kokoluokkaa. Mut kovasti se sitä kehui. Käyttävät kuulemma firmassa tuota autojen käynnistämiseen jos akut on loppu. Pari autoa tuolla aina voi käynnistää ja sit pitää lataa. Myös pakut kuulemma käynnistyy tuolla. Noh. Vaikka se sitä kuinka kehui niin epäilen kyllä suuresti. En usko ennen kuin itse näen. Mukana oli tosiaan piuhat jos haluaa kännyköitä myös lataa. Siihen se varmasti sopii.

Noh. Toisaalta. Mulla on pihassa suikkeli millä sitä voisi vaikka heti tänään kokeilla. Siinä on jo vakiona niin pieni akku, että sen tyhjäksi saaminen ei ole mikään ongelma kun laittaa valot ja radion päälle niin ei siinä kauaa mene. Voin sitten raportoida toimiko se suikkeliin. Mitään isompaa moottoria ei tähän hätään ole kyllä tarjolla. Mut onhan suikassa iso lohko 1.6-kone
Vastaa lainaten