Tuli tehtyä heräteostos taas kerran ku halvalla sai,eli auto on vm.92 suzuki samurai 1.3 "isolohko" ja on siellä näköjään oikeen ykspiste ruiskukin.Auto on päältä ruma ku perkele mut tekniikka pelaa runko ehjä eika pohjassakaan reikiä löytyny ja katsastustakin oli viel pari kuukautta jäljellä.No käytiin heti illalla hiekkakuopilla kaverin kans koittaa ja yllätys yllätys sehän on pirtee ku piru ja nousee rinnettä ylös ihan kiitettävästi.No kysymys kuuluukin et siinä taitaa olla jonkinmoinen kitkalukko takana vaik aika löysän tapanen se on,eli pitäiskös sitä vähän kiristää ja mites toi tekniikka muute akselit ja laatikot kannattaako jotain varoa eli heikot kohdat.Etu murrokset siinä taitaa mennä vaihtoon ku kääntää napalukot päällä linkkuun niin aika naputus kuuluu ja jostain koneen takaosasta vuotaa öljyä (venttiilikoppa)ja taitaa olla vaihdelaatikon perän stefakin väljä ku auto on pystyssä niin jostain tulee öljyä ja tietenkin katin päälle ja sauhuaa niin perkeleesti.Eli ittellä ei oo kokemuksia noista sukisukeista oon enemmän range miehiä mut asiantuntiat vois vähän valaista jos vaikka innostuis siihen vakioautoluokkaan joskus koittaa ja mitä siihen saa tehdä renkaat ym.
lisää happea