Itellä on nyt ollut tuollainen cherokee 2.8crd koneella kolmisen vuotta, joten voisin siitä jotain raapustaa. nuista muista ei ole kokemusta. Naulitkaa ristille mut ite pidän tätä ihan maastoautona. Vaikka suurinosa taitaa olla sitä mieltä että ei risukeula voi olla sellainen.
Jeeppi on ollut itsellä jokapäiväsessä käytössä ja ostin sen alun perin metsästysautoksi ja on ollut aika ahkerassa käytössä.

on tullut sellainen 120t ajettua tällä. ajoasento on aika korkea mut ite tykkään. kooltaan näppärän kokoinen, mut sitten kun kyydissä on 2 koiraa ja 3 miestä aseineen ja reppuineen niin meinaa käydä pieneksi. Ollaan kyllä vielä sovittu. Mukavasti menee 1 hurtta ja 3 äijää.
Pieni kääntösäde, pyörähtää puolta pienemmässä tilassa kuin pajero tai japanin lantikka.
iruostetta ei ole löytynyt vielä mistään joten en sitten tiedä siitä ruostumisesta... varmaan tulee jossain välissä.

kori on vahvaa tekoa, kesti kuperkeikat ja muutenkin on paksua peltiä verrattuna japanialaisiin.
Vaihdelaatikkona on automaatti minkä mallia en nyt muista mutta käyttävät sitä samaa ainakin dodgen rameissa ja siinä ei ollut ainakaan vielä mitään vikaa. Koputan puuta.

kävin katsomassa niin laatikon tyyppi on 545RFE.
Tuossa miun vekotimessa on np242 jakolaatikko ja olen ollut tosi tyytyväinen. Löytyy siis se nopeanpuolen nelikko missä ei ole keskilukko päällä, eli voi ajaa vaikka asvaltilla Ilman että tarvii pelätä keskilukon hajoamista.
alussa jeeppi jätti pari kertaa tielle, syynä oli suuttimien jumi auki asentoon. tämä nikottelu loppui kun huolatin suuttimet ja sen jälkeen olen laittanut sitä lisäainetta tankkiin 5000km välein, eikä ole sen jälkeen ollut sitä vaivaa. Akkuna redtoppi jotta riittää virtaa.
Koneesa ei ollut muita vikoja itsellä turbon luona pieniöljy vuoto jota lähen kohta tutkimaan.
takaakselina crysler 8 vartti ja edessä on d30 alumiinikuorinen perä. 4.11 välityksillä ja takana kitkalukko.
Taka iskarit on taas paskana onkohan jo 3 vai neljäs pari. Tai sitten pitäisi ostaa paremmat.
lumessa etenee hyvin monesti ei meinaa saada ovia auki, hirviä on käyty aika syvältä metsästä pois ja on sitä taidettu pelastaa näitä muita isoja maadtoauto merkkejä metsästä.
Ite oon ollut tosi tyytyväinen tähän kompromissiin jokapaikan autona. Mut vakio korkuisena on henkilöautoon verrattava. Pitää siis korottaa, mut onneksi tähän niitä osia löytyy.
Kiitos ja anteeksi!