Viestiketju: Tukivarsi kysymyksiä
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 23.06.2015, 09:06
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak Näytä viesti
Sanotaanko se jossain että tukivarsien pitää olla sijoitettu samoin kuin alunperin?
Tukivarsien tulee olla automalliin tarkoitetut, tai akselimassoiltaan riittävät ja tehdastekoiset. Eli jos ei löydy automalliin sopivaa 3- linkkiä tehdastekoisena, niin tulisi löytää jostain akselimassoiltaan riittävä 3-linkki.

Varmaan homman jotenkin saa kikkailtua, mutta sitä tosiaankin täytyy kysyä katsurilta. Sanoisin, että kun poistetaan yksi tukivarsi neljästä, niin samalla Trafin silmissä systeemistä katoaa kuormituskestävyyttä (kuten kyllä katoaakin). Oikein toteutettunahan 3-linkissä ei kestävyyden osalta ole mitään ihmeellistä, kestää enemmän kuin hyvin. Se, hyväksytäänkö asia konttorilla onkin sitten toinen asia..

Lainaus:
Jos kyllä niin eikö tarpeeksi tarkka katsuri puutu jo siihen että siirrettäessä takajousitus etupäähän, tukivarsien kuormitussuunnat muuttuu päinvastaisiksi?
Juu, ei missään sanota että tukivarsien tulee olla asennettuna kuten alunperin. Mutta siellä on niitä muita tekstikohtia jotka voivat aiheuttaa leimatessa tulkinnan kanssa ongelmia. Mutta kuten todettua, konttorille kysymään niin kyllä se sillä selviää.. ainakin yhden konttorin mielipide
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten